Word vriend

Waarom vriend worden van de Boxmeersche Harmonie?

Als u vriend wordt van muziekvereniging de Boxmeersche Harmonie steunt u een traditie die niet weg te denken is bij ons in Boxmeer. U geeft de mensen die van muziek houden en dit zelf graag beoefenen de mogelijkheid om dit voort te zetten binnen een leuke en gezellige vereniging.

De Boxmeersche Harmonie is een harmonieorkest voor jong en oud. In 2016 bestond zij alweer 150 jaar en mogen we ons nog altijd springlevend voelen. De Boxmeersche Harmonie kenmerkt zich door haar laagdrempeligheid, waardoor iedereen uit Boxmeer tegen betaalbare tarieven kennis kan maken met muziek. Om het instrumentarium op peil te kunnen blijven houden, bladmuziek te kunnen blijven aankopen, de dirigentkosten te kunnen blijven betalen enz. enz. is steun van u nodig! Word daarom vriend van de Harmonie!

Ja, ik wil vriend worden!
Vriend worden is heel eenvoudig, vul onderstaand veld in met uw gegevens, het bedrag dat u jaarlijks wilt schenken met uw IBAN-nummer. Tevens geeft u toestemming dat via een automatisch incasso het bedrag wordt afgeschreven van uw rekening.  U kunt ten alle tijden dit stopzetten.

Maak € 18,66 over naar onze vereniging!
18,66 zult u denken? Dat is de oprichtingsdatum van de Boxmeersche Harmonie. Natuurlijk mag u het bedrag zelf bepalen, heeft u meer over om ons te ondersteunen is dat natuurlijk van harte welkom.

Aanmeldingformulier

ik geef toestemming voor het afschrijven van het onderstaande bedrag