Harmonie orkest

Op dit moment telt de harmonie 60 spelende leden, die allen met plezier muziek maken.
De oudste leden zijn lid sinds 1953 waarvan we gerust mogen zeggen dat mede dankzij hun de vereniging is geworden tot wat hij nu is. Op het repertoire staat muziek van klassiek tot pop, voor elk wat wils. Door het jaar heen zijn wij betrokken bij diverse activiteiten zowel binnen als buiten Boxmeer. Houdt onze agenda in de gaten voor de aankomende activiteiten.

Vaste activiteiten zijn o.a. de  jaarlijkse geranium actie. Leden verkopen geraniums aan vrienden, familie buren en /of kennissen.

Ieder jaar verzorgen wij een serenade aan de gedecoreerden van de gemeente Boxmeer. Jaarlijks terugkerende concerten zijn het nieuwjaarsconcert en het seizoensafsluitingsconcert, waar we met alle korpsen naar buiten treden (,opstaporkest, jeugdorkest, harmonie.)

Ook op 24 december zijn wij muzikaal actief tijdens de nachtmis.