Muziekvereniging Boxmeersche Harmonie

BIC:   RABONL2U

Moederdagactie

Moederdagactie!

Voor wie Muziekvereniging Boxmeersche Harmonie een warm hart toedraagt.

“Je zou het misschien niet zeggen, maar de laatste geraniumactie is alweer een jaar geleden!”
Wij koppelen de opbrengst van onze geraniumactie van dit jaar aan een mooi doel:
Onderhoud instrumentarium en bijdrage reis naar Sigmaringen
De bedoeling is de Muziekvereniging Boxmeersche Harmonie te helpen, door zoveel mogelijk van deze planten te kopen. Uiteraard met het uiteindelijke doel om een mooi bedrag binnen te halen. Gezamenlijk gaat het ons weer lukken.

De planten kunnen op zaterdag 11 mei 2024, dit is daags voor Moederdag, worden opgehaald.
Locatie: “De bloemenschuur” Molenveldweg 1 5835 CM Beugen.

Een mooi Moederdagcadeau en voor ons een mooi opbrengst.

Er is een keus uit verschillende planten. 2 verschillende kleuren staande – en 2 verschillende kleuren hang geraniums. Wegens succes hebben we nog een nieuwe Scaevola hangplant toegevoegd. Het assortiment is dit jaar wat veranderd, wat meer variatie. Nieuw : “Sunbeliavable, Elfjes, Petunia, Hortensis”.

Uiterste besteldatum donderdag 9 mei.
Pinnen of betalen kan je op zaterdag 11 mei, als je de planten komt ophalen. We hopen op jullie enthousiaste medewerking bij deze geraniumactie.

Bestuur Muziekvereniging Boxmeersche Harmonie