BLOKFLUIT LEREN SPELEN?

Muziekvereniging Boxmeersche Harmonie en Luc Janssen slaan de handen ineen! Deze cursus bestaat uit 20 lessen van een half uur en start begin januari. De kosten van deze cursus bedragen 100 euro, inclusief blokfluit, lesmateriaal, certificaat, en een bijzonder optreden! Wanneer een blokfluiter de 20 lessen volmaakt en op het eind een certificaat heeft ontvangen, stort Boxmeersche Harmonie 25 euro terug op je rekening.

Meld je snel aan, je wordt dan automatisch lid van Muziekvereniging Boxmeersche Harmonie (lidmaatschap is gratis voor een blokfluiter).
Mail naar: bestuurboxmeerscheharmonie@gmail.com
Je ontvangt dan een aanmeldingsformulier. Aangemelde leerlingen ontvangen van te voren bericht op welke dag en tijdstip deze cursus start

In een half jaar tijd leer je blokfluit spelen en noten lezen.

Dicht bij de deur, in de Weijer te Boxmeer. Je moet natuurlijk thuis wel wat oefenen, maar eigenlijk kan iedereen het wel leren. Van muziek maken word je niet alleen slimmer, maar je wordt er ook nog eens blij van. Tijdens de lessen spelen we uit het hoofd, van bladmuziek maar ook veel met YouTube filmpjes.

Op deze snelle manier leer je de basis en hierna kun je gemakkelijk een ander instrument kiezen. Als je zelf muziek maakt, dan beleef je pas echt een muzikaal avontuur. Dus pak de blokfluit en grijp je kans!